שאלות ותשובות

אספנו עבורכם את כל השאלות שחשוב לשאול לפני שמזמינים כסא משרדי באינטרנט, ובכלל. וכמובן גם את התשובות
איך קונים כסא באינטרנט בלי לשבת עליו לפני?
היי! אנחנו החברה הראשונה ועדיין היחידה בארץ! שנותנת לך אשכרה 30 ימים לנסות את הכסא בישיבה כמו שצריך ולהחליט אם הוא מתאים עבורך.
כשבוחרים כסא ארגונומי במאות שקלים, ״השקעה לשנים קדימה״ אסור להתפשר! אנחנו באמת מבינים שזה לא קל לרכוש כסא באינטרנט.
אם הכסא לא נוח לכם פשוט תכתבו לנו ושליח שלנו יגיע לאסוף אותו ללא תוספת תשלום ותקבלו את כל הכסף בחזרה.
לא. לא צריך לצאת מהבית, לסחוב אותו חזרה, לחפש חניה ולבזבז זמן - שליח שלנו מגיע ובחינם!
תוציאו מהקרטונים, תרכיבו, תשבו למשך שעות בסביבת העבודה שלכם ורק אז תחליטו שזה הכסא הנכון.
ואיך מחזירים בפועל?
שומרים על הכסא בריא ושלם, פשוט כותבים לנו בוואצפ - ונתאם צ׳יק צ׳ק שליח מטעמנו בחינם שיגיע לאסוף אותו. בלי כאבי ראש ובלי אותיות קטנות.
מיד ברגע האיסוף האשראי מזוכה אוטומטית ב 100% מעלות הכסא ללא כל דמי ביטול ואפילו עמלת האשראי עלינו.
במקרים בהם בוצעה הרכבה בתוספת תשלום - דמי ההרכבה לא יוחזרו. פייר לא?
* ניתן להחזיר את הכסא באופן עצמאי למחסני החברה במושב רינתיה במרכז הארץ (בתיאום מראש)
האם ניתן להחזיר כסא ולהחליף באחר במידה שלא נוח לי?
ברור.
כמו החזרה, עד 30 ימים מרגע קבלת הכסא.
תכתבו לנו ונעזור לכם להחליט מה כדאי לבחור, ואולי עדיף להחזיר.
כל לקוח מקבל 30 ימי ניסיון מרגע קבלת הכיסא, עם אפשרות להחזיר או להחליף לדגם אחר.
שימו לב - ניתן לבצע החלפה אחת בלבד בתקופת הניסיון. אין אפשרות לפתוח תקופת ניסיון חדשה בכל החלפה נוספת.
במקרים כאלה הכי טוב להגיע אלינו לתצוגה במושב רינתיה ונעזור לכם לבחור את הדגם המתאים ביותר עבורכם 🙂
מה זמן האספקה וכמה עולה משלוח?
אין תשלום נוסף על משלוח.
ואנחנו מתחייבים לספק כל הזמנה ולכל רחבי הארץ לא יאוחר מ 5 ימי עסקים מרגע קבלתה ולרוב רחבי הארץ נגיע תוך 72 שעות (תקראו ביקורות)
אנחנו עושים הכל, תמיד, שהזמנות יגיעו בזריזות.
מתחייבים לספק חווית קנייה נוחה, מהירה ,פשוטה, איכותית ומשתלמת בעיקר!
ואם נאחר לכם קצת בתקופות עמוסות מבטיחים להמתיק עם פיצוי הולם.
האם יש אחריות על המוצרים?
אחריות אמיתית ל 4 שנים על רוב הדגמים.
כמוקד הטכני והרשמי של SIHOO בישראל אנחנו מציעים תנאי אחריות עם כיסוי מלא של חלקי חילוף מקוריים.
מה זה אמיתית? 48 חודשים של כיסוי מלא, בחינם, בלי תוספת תשלום. כל דפקט שיתגלה בתקופה יטופל ויוחלף על ידי שליח שלנו ללא תוספת תשלום.
למעט: לכלוך, פגיעה משימוש לא סביר, קרעים, תהיו בני אדם. אותיות קטנות: דגמי M59B ו M76 בתקופת אחריות של 24 חודשים.
האם יש לכם אולם תצוגה?
כן! ״גט קומפי״ בוויז מוביל לאולם התצוגה שלנו שבמושב רינתיה - ניתן להגיע בתיאום מראש.
אבל למה צריך לצאת בכלל מהבית?
כשקונים מוצר נוחות במאות שקלים ויותר, מוצר לשנים קדימה כמו מזרן , כסא משרדי ועוד... אותו נסיון קצר לדקות ספורות בחנות
לא מבטיח לנו חוויה טובה ובריאה גם אחרי 5 ימי ישיבה או 12 שעות רצופות מול המסך.
שקונים כסא קונים אך ורק בחברה המאפשרת לנסות את הכסא אצלכם בסביבת העבודה ואם תרצו להחזירו מכל סיבה שהיא זה יקרה בקלות בלי שאלות ואותיות קטנות.
שבו על זה 30 ימים. אלו שמאוד רוצים להגיע בכל זאת - מוזמנים לקפה 🙂
האם הכסא מגיע מורכב?
המוצר מגיע מפורק וארוז היטב באריזתו המקורית – ההרכבה היא פשוטה ביותר, בין 8 -13 דקות בהתאם ליכולות שלך.
דף הוראות ההרכבה נמצא במארז (בשפה האנגלית) חשוב לדעת שיש אקסטרה ברגים מכל סוג למקרה שיאבד.
אם תסתבכו תכתבו לנו ונתקשר אליכם בוידאו לעזרה. (ניתן להזמין הרכבה בתוספת תשלום סמלי לרוב חלקי הארץ)
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
ברור, זמינים כמעט 24/7.
054-8899-300
כתובת המשלוח והחיוב יכולות להיות שונות?
כן בהחלט, ניתן להפריד בין כתובת החיוב לכתובת למשלוח בעת ביצוע ההזמנה באתר. כתובת אחת עבור החשבונית והשניה עבור מקבל המשלוח.
במידה ואין לי מעלית בבניין האם יש תוספת תשלום לעלות את הכסא לקומות עליונות?
אנו עובדים עם חברת השליחויות אוריין, לפי נוהלי חברת אוריין, במידה שהנכם גרים בבניין ללא מעלית, השליח יעלה את המוצר עד הקומה השניה בלבד וזאת ללא תוספת תשלום. במידה שהנכם גרים בקומה השלישית ואילך, השליח יעלה את המוצר עד הקומה השניה בלבד והנכם מתבקשים להעלות את המוצר קומה נוספת בעצמכם.
היכן ניתן למצוא באתר את תקנון החנות והאתר?
תקנון החנות והאתר נמצא בתחתית הדף. יש ללחוץ עליו על מנת שייפתח. כל הכתוב בעמוד זה כפוף לתקנון האתר וחוקי הגנת הצרכן המקובלים בישראל.
ט.ל.ח 🙂