שאלות ותשובות

אספנו עבורך את השאלות שחשוב לשאול

הכסא המגיע עם השליח יגיע מפורק באריזתו המקורית  – וההרכבה היא פשוטה ביותר. דף הוראות ההרכבה נמצא במארז (בשפה האנגלית) חשוב לדעת שיש אקסטרה ברגים מכל סוג למיקרה שיאבד. בנוסף ניתן לשלוח הודעה לווטצאפ שלנו לקבלת סרטון הדרכה להרכבת הכסא.
על כל הכסאות באתר אנו מציעים שנת אחריות מלאה על כל חלקי הכסא למעט: לכלוך, פגיעה משימוש לא סביר, קרעים, בהתאם לתקנון האתר ותנאי השימוש.
בקניית סט גלגלי סיליקון המחליפים את גלגלי הפוליאסטר בקניית כסא : הכסא מסופק כאשר גלגלי הסיליקון מגיעים בארגז קטן בנפרד וניתן להרכבם לכסא לפי הוראות ההרכבה המגיעות באריזתו המקורית של הכסא .
הזמנה של מוצר ניתן לבצע רק דרך אתר האונליין של גט קומפי – באמצעות מחשב או באמצעות הטלפון הנייד . במידה ואתם נתקלים בקושי בביצוע ההזמנה נשמח לתת תמיכה באמצעות הטלפון במספר 052-5345823 , אנחנו פה לשירותכם!
אנו בגט קומפי מבינים שזה לא קל לרכוש כסא באינטרנט ולכן מציעים את מדיניות ״14 ימי ניסיון״ שלנו במידה ורכשתם כסא ואינכם מרוצים ממנו מכל סיבה שהיא, זכותכם להחזירו! קיבלתם את הכסא, הרכבתם אותו, ישבתם והתנסיתם אך אינכם מרוצים? איזה באסה! לא נורא, אנו נבוא עד אליכם לאסוף את הכסא. במידה והחלטתי להחזיר כסא, מה עושים? 1. יוצרים איתנו קשר בוואטצאפ 2. אורזים את הכסא באריזתו המקורית איתה קיבלתם את הכסא, כמובן כשהמוצר שלם, וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, ובאריזתו המקורית שבה נשלח. 3. מדפיסים את הברקוד אותו תקבלו מנציג השירות 4. ממתינים לאיסוף הכסא על ידינו * החזר כספי יינתן עד 7 ימי עסקים ממועד החזרת הכסא לכרטיס האשראי ממנו בוצעה העסקה (במקרים מסוימים חברת האשראי תיקח עד 14 ימי עסקים לביצוע הזיכוי * ההחזר הינו 100% מעלות הכסא פחות 70 שקלים דמי המשלוח עבור החזרת הכסא * ניתן להחזיר את הכסא באופן עצמאי לרחוב חביבה רייך 10 בקרית אונו (בתיאום מראש) במקרה זה הזיכוי הינו על סך 100% עלות המוצר ללא תשלום עבור משלוח
במידה וקיבלתם את הכסא אך הוא לא מתאים לכם, וברצונכם להחליף בדגם אחר, הדבר אפשרי בהחלט!  ניתן לבצע את ההחלפה תוך עד 14 יום מיום קבלת המוצר. כמובן ניתן להחליף את הכסא כאשר הוא במצב שלם, וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל סוג שהוא, ובאריזה המקורית שבה נשלח. במידה והחלטתי להחליף כסא, מה עושים? 1. יוצרים איתנו קשר בוואטצאפ 2. בוחרים דגם חלופי 3. אורזים את הכסא באריזתו המקורית איתה קיבלתם את הכסא, כולל כל החלקים הנלווים אותם קיבלתם (מוצר ללא אריזתו המקורית לא יתקבל) 4. מדפיסים את הברקוד אותו תקבלו מנציג השירות 5. ממתינים לאיסוף הכסא על ידינו ושליחת הכסא החדש (לא באותו משלוח בהכרח) * החזר כספי יינתן עד 7 ימי עסקים ממועד החזרת הכסא לכרטיס האשראי ממנו בוצעה העסקה (במקרים מסוימים חברת האשראי תיקח עד 14 ימי עסקים לביצוע הזיכוי * ניתן להחזיר את הכסא באופן עצמאי לרחוב חביבה רייך 10 בקרית אונו (בתיאום מראש) מקווים שההסבר ברור במידה ולא נשמח גם להסביר בעל פה
בעיקרון אין לנו אולם תצוגה, ובגלל זה אנו יכולים להציע לכם את המוצרים שלנו במחירים כה אטרקטיביים! מה שכן אנחנו מבינים שלא קל לרכוש כיסא באינטרנט ולכן מציעים 14 ימי ניסיון לכסא, במידה ולא תהיו מרוצים אנחנו מגיעים עד אליכם לאסוף את הכסא ומזכים את התשלום.
אנו עובדים עם חברת השליחויות אוריין, לפי נוהלי חברת אוריין, במידה והנכם גרים בבניין ללא מעלית, השליח יעלה את המוצר עד הקומה השלישית בלבד וזאת ללא תוספת תשלום. במידה והנכם גרים בקומה הרביעית ואילך, השליח יעלה את המוצר על הקומה השלישית בלבד והנכם מתבקשים להעלות את המוצר קומה נוספת בעצמכם.
זמן האספקה הינו עד חמישה ימי עסקים במשלוח עד הבית (לא כולל ימי שישי שבת וחג), מועד ההזמנה נספר מיום לאחר קבלת אישור ההזמנה. המשלוח הינו חינם לכל הארץ, במידה של החזר המוצר עלות משלוח וטיפול בהזמנה תחושב לפי 70 שקלים.

יש לך שאלה? רוצה להתעדכן על מבצעים?