העולם העסקי המודרני הוא כזה אשר מצריך מאיתנו לא מעט זמן במקום העבודה בעיקר בשל עומסים אלו ואחרים שנקרים בתקופות שונות, וכמובן בהתאם לסוג העיסוק שלנו.
כיום, כל סביבת משרד מודרנית חותרת למצוינות ופרודוקטיביות ולכן גם החדשנות והטכנולוגיה נכנסים לתמונה.
בין אם מדובר על ציוד ארגונומי ובין אם על אלמנטים אחרים, חשוב להתמקד, ולהבין כיצד הציוד הזה יכול פשוט לשנות לכם את החיים, פשוטו כמשמעו.
לא כולם מקשרים בין החיים האישיים לחיים העסקיים, אך מיד נסביר לכם את הקשר העמוק, והסוד להצלחה בשניהם, כאשר שני אלו מחוברים בסך הכל באמצעי אחד, שביעות הרצון שלכם.
ציוד ארגונומי – מהי ארגונומיה?
כאשר אנחנו מגיעים למשרד, הדבר הראשון שאנחנו רוצים לדעת הוא שיש לנו עמדת עבודה, או משרד נוחים ונעימים לעבוד מהם. מדובר בסך הכל בתנאים בסיסיים, על מנת שהעבודה תיעשה כראוי ומצב הרוח והמצב הבריאותי שלנו יהיו תקינים.
לא כולם מכירים את המושג ארגונומיה, אלא פשוט יודעים שישנו מגוון ציוד ארגונומי למשרדים. אך כאשר אנחנו משדרגים ומחדשים את המשרד, חשוב שנבין תחילה במה מדובר על מנת שנוכל גם להתאים את הציוד אלינו.
ארגונומיה, הנגזרת מהמילים היווניות "ארגון" ו"נומוס" שהפירוש שלהן הוא סדר ועבודה, היא המדע של עיצוב וסידור דברים כך שיתאימו ליכולותיו ומגבלותיו הטבעיות של גוף האדם.
זהו תחום מגוון שנחקר שנים רבות ברמה הפיזיולוגית והפסיכולוגית בשילוב הנדסאות על מנת לייעל את ההרמוניה בין בני האדם - לסביבה העסקית בה הם נמצאים.
בין אם כסא מנהלים אורטופדי ובין אם ציוד אחר, המטרה היא אפקטיביות, פרודוקטיביות ושיפור איכות החיים העסקיים שבסופו של דבר מביאים גם לחיים אישיים טובים יותר.
ציוד ארגונומי – כל מה שחשוב לדעת על הכיסא החדש שלכם
אנחנו יודעים שכאשר אתם חושבים על כסא, אתם חושבים על מוצר פשוט. ריהוט משרדי, שבסך הכל נועד לישיבה ואמור להיות נוח. בפועל, מדובר בריהוט החשוב ביותר במשרד שלכם. בלב הציוד הארגונומי נמצא הכיסא הארגונומי.
זה לא רק מושב רגיל, אלא מערך שלם של תמיכה שמטפח את רווחתו של האדם היושב עליו.
כיסא ארגונומי נועד לספק תמיכה יוצאת דופן למותניים, לקדם יציבה נכונה ולהפחית את הסיכון להפרעות שרירים וכאבים במערכת העצבים.
התכונות המתכווננות שלו מבטיחות שהוא יכול להכיל מגוון רחב של סוגי גוף, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מגוון סוגים של עבודות, תפקידים, ומטרות משרדיות.
כשמדברים על כסאות משרדיים איכות היא חלק בלתי נפרד מהרהיט המושלם הזה. כסא משרדי איכותי הוא השקעה בבריאות שלכם.
אם אתם יושבים על כסא שאינו איכותי, עלולים להתפתח אצלכם בעיות בריאותיות כמו כאבים בברכיים, במותניים, בגב, בעמוד השדרה, בעורף, ולהוביל לתחושה כללית לא טובה.
התחושה הזאת עלולה גם להוביל לשינוי ביחסים בעבודה, וגם לחזור איתכם הביתה מהמשרד מה שבעצם מראה על הקשר הישיר בין איכות ושביעות רצון במשרד, לבין החיים האישיים.
הציוד הארגונומי פותר את כל אלו באמצעות הטכניקה החדשנית של התאמה אישית, ובכך משפר את איכות החיים ברמה גבוהה.
איך לעצב נכון את חדרי הישיבות עם כסאות ארגונומיים
העולם העסקי המודרני חייב להתאים את עצמו בכל מקום, גם בחדרי הישיבות. העובדה שמדובר בחדר ישיבות לא צריכה להפחית מחשיבות הציוד הארגונומי, בפרט שמדובר בחדר שהנוחות בו היא קריטית לעבודה פוריה ואפקטיבית.
כסאות לחדר ישיבות מעוצבים בצורה ארגונומית לא רק מבטיחים נוחות במהלך פגישות ממושכות אלא גם משפרים את איכות הדיונים
. ציוד ארגונומי זה כולל כיסאות שמקדמים קשב ומעורבות, ועוזרים למשתתפים להתמקד בעניין העומד על הפרק ולא באי הנוחות שלהם.
מבחינת עיצוב, כיום העולם הארגונומי הוא בעל מגוון של אופציות שיכולות להתאים לכל סגנון ולכל עיצוב.
ציוד ארגונומי מציע פתרונות שמתאימים לכל חדר ישיבות, לכל גודל ולכל דרישה, ובמידת הצורך גם אפשר להזמין באופן אישי עיצובים ברמה גבוהה שיתאימו לכל חדר ישיבות אפשרי.
כאשר הטכנולוגיה והחדשנות נוגעת בכל ענף בתעשייה, זה רק אומר שאנחנו בתקופה שבה התאמה אישית היא בסיסית ומחייבת במציאות.
ציוד ארגונומי מאפשר התאמה אישית מלאה, תוך שמירה על הנוחות והבריאות של המשתמשים.
כסאות מנהלים ארגונומיים – יוקרה ואצילות לצד פונקציונליות ברמה גבוהה
עבור מנכ"לים ומנהלים בדרגים שונים, ציוד ארגונומי כמו כסא משרדי הוא ללא ספק המוצר החשוב ביותר.
הוא משולב עם מגוון של אלמנטים פונקציונליים. תמיכה, יציבה נכונה, וגם עיצובים איכותיים אשר משתלבים נהדר עם עיצוב של כל משרד.
כמו כן, חשוב מאוד לזכור לוודא שהכסאות מיוצרים מחומרי גלם איכותיים שאינם מזיעים. ציוד ארגונומי כולל גם כסאות שמבטיחים נוחות לאורך זמן ושומרים על בריאות הגוף.
כסאות מנהלים אורטופדיים ארגונומיים הם לא רק סמל סטטוס, אלא גם מביאים לעבודה אפקטיבית, ולחיים בריאים ואיכותיים יותר ולכן יש חשיבות גבוהה להשקיע בהם, ולהבין עד כמה התגמול שהם מעניקים הוא חשוב.
השקעה בציוד ארגונומי למנהלים כוללת לא רק את הכסאות אלא גם שולחנות, עמדות עבודה ואביזרים נוספים שמטרתם לשפר את הנוחות והבריאות בסביבת העבודה.
הפסיכולוגיה מאחורי הארגונומיה – הון אנושי שמח ופרודוקטיבי
השקעה בציוד ארגונומי היא לא רק עניין של התעדכנות בטרנדים במקום העבודה. זוהי מחויבות לרווחתם ולפרודוקטיביות של הכוח האנושי שעובד עמכם.
כאשר אנשים מרגישים בנוח, סביר יותר שהם יהיו מאושרים, וכאשר הם מאושרים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יצטיינו בתפקידיהם.
זהו מעגל קסום מועיל הן לעובדים והן למעסיקים. עולם הציוד הארגונומי, הכולל את הכיסא הארגונומי, הכיסא המשרדי האיכותי, כסאות חדרי הישיבות וכיסא מנהלים אורטופדי, הוא עדות להרמוניה של צורה ותפקוד.
על ידי שילוב פתרונות אלה במקום העבודה שלכם אתם לא רק מספקים לעובדים שלכם כלים לעבודה טובה יותר, אלא מטפחים סביבה של אושר, אהבה לעבודה, ובסופו של דבר, הצלחה.
אילו סוגים של כסאות ארגונומיים מובילים קיימים?
ישנם לא מעט דגמים של כסאות ארגונומיים למשרד, הנה כמה מובילים ומבוקשים במיוחד:
-
SIHOO V1 Gray – כסא מנהלים יוקרתי
כסא המנהלים הזה הוא מהדגמים המובילים ומאפשר ישיבה ממושכת מול מסך המחשב בשולחן משרדי.
בגלל שבמהלך הישיבה ישנם עומסים על חוליות הגב התחתון בעיקר, חשוב שיהיה לכם כסא מנהלים שמעניק לכם את היציבות והתמיכה הנכונות.
לכסא זה מבנה S ייחודי לתמיכה מושלמת בגב, בכל חלקי הגב, ואף תמיכה חזק יותר בחלק התחתון של הגב.
-
SIHOO V1 Black Footrest – כסא משרדי ארגונומי
זהו הדגם המוביל עבור כסאות משרדיים ארגונומיים שזכה להשוואה משמעותית מול דגמי הרמן מילר ומתאים לאנשים שמעריכים איכות, נוחות ופרודוקטיביות.
הכסא תומך ביציבה, בתמיכה בגב, בחוליות הגב התחתון ומאפשר הפגת מתחים וכאבים במהלך הישיבה הממושכת מול השולחן המשרדי והמחשב.
-
SIHOO M59B Gray – כסא משרדי מושלם לחללים קטנים
זהו כסא מושלם עבור חדרי ישיבות, מתאים לסטודנטים, מתאים לאנשים שעובדים מהבית ומתאים גם לחללים מעוצבים וקטנים.
הוא ארגונומי, מעוצב בקפידה, ומקל משמעותית על כאבי גב, כאבי מפרקים ואינו מאפשר מתח בגוף לאחר ישיבה ממושכת.
-
SIHOO M18 - כסא מנהלים
כסא המנהלים היוקרתי הזה הוא ממוצרי הדגל של החברה ומבוקש מאוד בעיקר בשל התכונות הארגונומיות המופלאות שלו, עם עיצוב יוקרתי.
הכסא בצבע כתום, עם כרית מתכווננת לצורך תמיכה בגב התחתון, ואף בעל תוסף ייחודי למשענת הגב. לכסא גימורים יוקרתיים מאלומיניום המביאים למראה עדין מעוצב ואיכותי.
-
SIHOO M59B Black – כסא משרדי ארגונומי קלאסי
ישיבה ממושכת מול שולחן המשרד, הלימודים או מול המחשב גורמת ללחצים. חשוב לשמור על הגב ועל חוליות הגב התחתון. כסא ארגונומי קלאסי מרופד מעניק לכם את התמיכה האידיאלית ומאפשר את הישיבה הנכונה.
היתרונות ברכישת ציוד ארגונומי
ההשקעה בציוד שהינו ארגונומי למשרד, או אפילו לבית אם הנכם עובדים מהבית מביא עמו מגוון של יתרונות שללא ספק מחזירים את ההשקעה משמעותית, ועל כן, התקציב שאתם משקיעים בציוד זה מביא ליתרונות מהותיים:
-
יציבה ניטרלית
ארגונומיה דוגלת בשמירה על יציבה ניטרלית בזמן העבודה. המשמעות היא שכאשר יושבים, הגוף צריך ליצור באופן אידיאלי צורת S כאשר הגב התחתון נתמך וכפות הרגליים מונחות שטוחות על הרצפה. פעולה זו באמצעות ציוד ארגונומי מפחיתה את הלחץ על עמוד השדרה ומקדמת נוחות מקסימלית.
-
התאמה
סימן ההיכר של ציוד ארגונומי הוא ההתאמה האישית. כסאות, שולחנות כתיבה ואביזרים ארגונומיים אחרים מעוצבים עם נקודות התאמה שונות כדי להתאים לסוגי גוף שונים והעדפות אישיות מביאים לאיכות חיים טובה יותר. יכולת הסתגלות זו מבטיחה שאנשים יכולים למצוא את המערך הארגונומי האופטימלי שלהם ובכך למקסם את הנוחות והבריאות.
-
הפחתת עומס
ציוד ארגונומי מביא למזעור עומס פיזי. פציעות מאמץ חוזרות וגם הפרעות שרירים ושלד הן בעיות שכיחות במקום העבודה. ציוד זה מתוכנן כדי להפחית את הסיכונים הללו, לרוב כולל משענות יד מרופדות, תמיכת מותניים ומגשי מקלדת המקלים על העומס בפרקי הידיים.
-
שיפור הפרודוקטיביות
הקשר בין נוחות לפרודוקטיביות מחובר היטב כאשר מדובר בציוד שהינו ארגונומי. כאשר לעובדים נוח, יש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו ממוקדים ומעורבים במשימות שלהם. ציוד ארגונומי מאפשר על ידי מתן עדיפות לנוחות הגברת הפרודוקטיביות.
גט קומפי היא מהחברות המובילות בתחום הריהוט המשרדי בישראל, ואף היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי Sihoo Ergonomic.
לחברת גט קומפי צוות מקצועי ומיומן ושירות אדיב, סבלני ומהיר לצד מקצועיות ברמה גבוהה. החברה דוגלת ברכישת ריהוט משרדי איכותי בלי להסתבך ולהרגיש שזה אתגר.
היכנסו כבר עכשיו ובחרו את הכסא המתאים לכם, הצוות שלנו מחכה לסייע לכם לבחור את הכסאות הטובים ביותר עבורכם.
שאלות ותשובת
מהם היתרונות המרכזיים לשימוש בציוד ארגונומי במקום העבודה?
ציוד ארגונומי מציע מספר יתרונות, כולל נוחות משופרת והפחתת הסיכון להפרעות שרירים ושלד, הגברת הפרודוקטיביות ושביעות הרצון מהעבודה ושיפור הרווחה והבריאות של העובדים.
כיצד יכולים מעסיקים להבטיח שלעובדים המרוחקים שלהם תהיה גישה לציוד ארגונומי?
אם יש דבר שהקורונה הוכיחה לנו הוא שכיום אפשר לעבוד מהבית בכל תחום ובכל תעשייה. אפשר לדאוג לציוד ארגונומי גם מרחוק עם משלוחים, והתאמה אישית.
כיצד משפיעה הארגונומיה על הרווחה הכללית והאושר של העובדים?
הארגונומיה מביאה להפחתת אי נוחות פיזית והסיכון לפציעות במקום העבודה. היא מאפשרת שיפור שביעות רצון בעבודה והפחתת מתח, וקידום יציבה טובה יותר ובריאות כללית. באופן כללי, יצירת סביבת עבודה תומכת ונוחה יותר מובילה להגברת האושר והסיפוק בקרב העובדים.