כסא מנהלים

תוכן עניינים

שוב נקראתם לשעות עבודה מרובות, קיבלתם פרויקטים חדשים או שקרה דבר שדורש מכם יותר השקעה במשרד. לאחרונה אתם מרגישים יותר כאבים בגב ובצוואר כשאתם חוזרים מהעבודה. אתם חושבים שזה אולי קשור למתח, אבל לאו דווקא.

האם חשבתם אולי שהכסא מנהלים עליו אתם יושבים רוב היום, כסא מנהלים שאמור לסייע לכם לעבור את השעות הקשות של היום, לא מתאים? מיד תבינו למה אנחנו שואלים. 

כסא מנהלים – הדרך שלכם להצליח יותר

לא כולם יודעים, אבל כסא משרדי איכותי בכלל, ובפרט כסא מנהלים יכול לגרום להצלחה מרובה יותר במשרד. ובכלל, כשמדובר במוצרים בהם אנחנו משתמשים במשרד יש קשר ישיר להצלחה ולתפוקת העובדים, ולהצלחה האישית שלכם כמנהלי הצוותים.

כך שכאשר אתם בוחרים כסא, רצוי שתבחרו כסא מנהלים אורטופדי המתאים לכם, וכמובן עבור הצוותים שלכם כסא אורטופדי איכותי שיסייע להם בעבודה מוצלחת ותפוקה יעילה יותר.

בנוסף לכך תמיד כיף לשמור על אווירה חיובית במשרד, לשבור את הקרח עם אירועים אלו ואחרים ולתרום לתפוקת העבודה גם באופן היצירתי יותר. וכשאתם ישובים על כסאות נוחים, אין דרך נפלאה מזו.

לכסאות ארגונומיים יש דרך נפלאה לסייע לנו בחיים באופן כללי, ולגרום לנו להגיש טוב פיזית וגם מנטלית. כי הגוף והנפש קשורים אחד לשניה, ואנרגיות חיוביות מעניקות שפע של אפקטיביות וחיים רגועים ונינוחים יותר.

ארגונומיה – נעים להכיר

לפני שנתחיל לדבר על איך לבחור כסא מנהלים יוקרתי המתאים גם מבחינה ארגונומית, חשוב שנבין מהי ארגונומיה. ובנוסף להכל, חשוב שנדע עד כמה ארגונומיה חשובה לחיים האישיים שלנו, וגם לחיים המקצועיים שלנו.

ארגונומיה היא למעשה תחום בהנדסת אנוש החוקרת כיצד אפשר לאפשר לבני האדם סביבת עבודה נוחה ובריאה יותר. מדובר על מחקר הנחשב למדע צעיר והתפתח רק בסוף שנות הארבעים של המאה העשרים.

המחקר מבוסס על מדע וותיק של פסיכולוגיה ופיזיולוגיה. העיצוב הארגונומי מותאם על סמך המגבלות והיכולות של העובדים בשכלול נתונים פיזיים של משקל וגובה. כמו גם, רעשי רקע של טמפרטורה ותאורה ומוצרים נוספים הנלווים לעבודה וקשורים לסביבה ממוחשבת יותר, וממוחשבת פחות.

עיצוב ארגונומי מתייחס כמובן אל כסאות מנהלים מסוגים שונים, כסא משרד רגיל, כסא אורטופדי, כסאות מחשב ועוד סוגים שונים של כסאות לסביבת העבודה המשרדית.
העיצוב לוקח בחשבון גם הדומים לנוחות הרגליים, עכבר, מסכים, מקלדת ועוד מוצרים הקשורים לעבודה אפקטיבית.

עיצוב זה חייב להיות מותאם, אם אינו מותאם, עלול לגרום לעייפות, מתח, וכאבים בשרירי הגוף ובמקרים החמורים יותר, גם לפציעות.

ארגונומיה אינה מתייחסת אך ורק אל סביבות עבודה משרדיות אלא אל סביבות עבודה בכלל. וכך גם פועלת לרווחת כל האוכלוסיה.

גט-קומפי היא חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים.
גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום.החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ.

מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

כסא מנהלים – שאלות ותשובות

  • איך לבחור את הכסא המתאים?

כסא משרד רגיל יכול להיות נוח, אך הוא לא כסא אורטופדי שיכול לסייע לכם בהפחתת הלחץ. ולכן, בחירת כסא מנהלים אורטופדי היא הבחירה הנכונה. יחד עם זאת, עליכם לבדוק שיש לו משענת גב מלאה, יכולת לכוון תמיכה מותנית, שיפוע וגובה, ואחריות על נזקים.

  • למה אי אפשר לשבת על כסא רגיל?

ישיבה על כסא רגיל לא מעניקה לגב שלנו את התמיכה לנו אנו זקוקים, והגב מתעוות. עיוות הגב גורם ללחץ על עמוד השדרה, כאבים בכתפיים, בידיים, וגם בשאר חלקי הגוף.

בנוסף, עקומת הגב לא מקבלת את התיקון שהיא זקוקה לו. זאת הסיבה שעליכם לבחור כסא מנהלים שהוא בקטגוריית כסאות מנהלים אורטופדיים איכותיים. ישנם גם כסאות מנהלים יוקרתיים אורטופדיים המעניקים את אותה איכות מרגיעה.

  • האם סביבה ארגונומית חשובה רק מבחינת כסאות המחשב?

חד משמעית לא. נכון שסביבת עבודה ארגונומית מפחיתה סיכונים לפגיעה או פציעה, וגם מייצרת סביבת עבודה יעילה ונוחה. יחד עם זאת היא משפיעה באופן ישיר על העובדים ועל הארגון.

הסביבה המשרדית הארגונומית תורמת לנוחות הגוף, כאשר הגוף מרגיש נינוח העבודה הופכת אפקטיבית יותר. מצב הרוח טוב יותר, מה שאומר שגם היחסים הבינאישיים בין העובדים ובין צוותי ההנהלה הרבה יותר טובים.

העובדים שבעי רצון, המנהלים מרוצים יותר, ובכך, כולם מרוויחים לא רק חיים בריאים יותר אלא גם אפקטיביות רבה מהעבודה וחיי חברה נינוחים.

כך שכאשר אתם משקיעים ברכישת כסא מנהלים איכותי או כסא משרד אורטופדי אתם למעשה הופכים את המשרד לבית השני והנינוח עבורכם, ועבור העובדים שלכם.