בעידן המודרני בו אנחנו נמצאים התפקיד של ריהוט משרדי מעוצב בצורה ארגונומית, במיוחד כיסאות, מוכר יותר ויותר כגורם משמעותי בשיפור היעילות והביצועים של העובדים.
הוספת כיסא משרדי ארגונומי למשרד שלכם יכול להביא לשיפור משמעותי בפרודוקטיביות.
כסא משרדי ארגונומי הנראה לרוב כמרכיב עיקרי במסגרות מנהלים וחדרי ישיבות מציע יותר מסתם פתרון לישיבה. הוא ממלא תפקיד מרכזי בהבטחת הרווחה והפרודוקטיביות של העובדים.
איך ארגונומיה משפרת את איכות החיים העסקיים, האישיים והבריאותיים בכלל?
בואו לגלות עולם מודרני חדש שלא בטוח שהכרתם לפני, וברהיט הכי בסיסי וחשוב שיש – הכסאות.
מהי ארגונומיה ולמה היא חשובה לכל בית עסק
כשמדובר על בריאות ואיכות חיים כולנו יודעים שאסור להתפשר, וכולנו גם מכירים את ההרגשה כאשר אנחנו חוזרים מהעבודה והיה לנו פשוט יום גרוע, אבל לא תמיד מבינים למה.
ארגונומיה בבסיסה עוסקת בעיצוב מוצרים ומערכות המתאימים לאנשים המשתמשים בהם. כיסא משרדי ארגונומי מתוכנן במיוחד כדי להבטיח את בריאות ונוחות העובדים.
כשמדובר בכיסאות משרדיים ארגונומיים, הרעיון הזה הופך ליצירת פתרונות ישיבה התומכים ביציבה ובתנועות הטבעיות של גוף האדם.
כסא מנהלים שהינו אורטופדי למשל תוכנן במיוחד כדי להפחית את אי הנוחות הפיזית הקשורה לעיתים קרובות לשעות ארוכות של ישיבה מול מסך המחשב או מול השולחן המשרדי וחדרי הישיבות.
זה משמעותי במיוחד בהתחשב באופי הדינמי של סביבות עבודה מודרניות ובכלל עבודה מרחוק במשרדים שונים, גם אם במשרדים הביתיים בין לבין העבודה במשרד עצמו.
מהן היכולות החדשניות של הכיסאות הארגונומיים?
היכולות והמאפיינים של כסא מנהלים אורטופדי תורמים ישירות לשיפור היעילות של העובדים, כיסא משרדי ארגונומי איכותי יכול להפחית עייפות ולשפר את רמת הריכוז של העובדים.
ראשית, כיסאות כאלה נועדו להציע תמיכה מותנית אופטימלית, יישור עמוד השדרה והפחתת העומס על שרירי הגב.
תמיכה זו חיונית במניעת עייפות ואי נוחות, בעיות נפוצות בכיסאות משרדיים מסורתיים.
שנית, ההתאמה של כסאות לחדר ישיבות ארגונומיים מאפשרת חווית ישיבה מותאמת אישית.
תכונות כגון משענות יד מתכווננות, עומק מושב ומנגנוני הטיה מאפשרים לעובדים להתאים את הכיסאות שלהם לצרכים הספציפיים שלהם, מה שמבטיח נוחות לאורך כל היום.
מהם היתרונות הפסיכולוגיים של כסאות אלו?
מעבר להיבטים פיזיים, כסאות אורטופדיים לבעיות גב מציעים גם יתרונות פסיכולוגיים.
כיסא אורטופדי נוח ותומך יכול לשפר את המיקוד והריכוז של העובדים. תכונה זו חשובה במיוחד בסביבות עם פעילות מוגברת וענפה כמו חדרי ישיבות, שבהם תשומת לב לפרטים וחשיבה ברורה הם חיוניים.
תחושת הרווחה והנוחות שמספקים כיסא משרדי מעוצב היטב יכולה להפחית באופן משמעותי את הלחץ ולהגביר את שביעות הרצון הכללית בעבודה, ולהגביר עוד יותר את הפרודוקטיביות.
כסאות ארגונומיים פשוט טובים לבריאות שלכם
השקעה בריהוט משרדי ארגונומי, במיוחד כיסאות, אינה קשורה רק לנוחות מיידית.
מדובר בשמירה על בריאותם ורווחתם לטווח הארוך של העובדים שלכם.
שימוש ממושך בכיסאות לא ארגונומיים עלול להוביל לבעיות בריאותיות כרוניות כגון כאבי גב, מאמץ בצוואר והפרעות שרירים אחרות ובפרט בעיות בעמוד השדרה.
על ידי בחירה בכיסאות מנהלים אורטופדיים ועיצובים ארגונומיים בכיסאות משרדיים כלליים אתם מפגינים מחויבות לבריאות העובדים שלכם מה שיכול להביא להפחתה בהיעדרויות, ופרודוקטיביות טובה יותר בעבודה.
מעבר לכך, כאשר אנחנו פחות לחוצים, פחות עייפים ויותר בריאים אנחנו מתקשרים טוב יותר עם הסביבה גם המשרדית, וגם עם סביבת הלקוחות במידת הצורך ואם התפקיד דורש זאת.
אחד הכיסאות המומלצים שלנו הוא ה-sihoo m-57 עם אלפי תגובות חיוביות באמזון.
כמה קל להרכיב אותו? מאוד! זה לוקח בידיוק 10 דקות וצירפנו לכן אפילו הוראות הרכבה בסרטון.
כשמדובר על בריאות ואיכות, לא מתפשרים
שילוב של כסאות משרדיים ארגונומיים במקום העבודה היא החלטה אסטרטגית הנותנת תוצאות מבחינת יעילות העובדים, הבריאות ושביעות הרצון הכללית מהעבודה.
בין אם זה כיסא מנהלים לבעלי תפקידים בכירים, עיצובים ארגונומיים לצוות הכללי, או כיסאות נוחים לחדרי ישיבות עבור חללים משותפים, ההשקעה בארגונומיה היא השקעה בנכס היקר ביותר של כל ארגון, ההון האנושי שבו.
חברת גט קומפי היא מהחברות המובילות והוותיקות בישראל בתחום הריהוט המשרדי עם דגש על ריהוט חכם ומתקדם ארגונומי.
החברה הינה יבואנית רשמית של כסאות SIHOO העולמית ובעלת צוות מקצועי ומיומן.
היכנסו כבר עכשיו לבחירת הכסאות החדשים המתקדמים למשרד שלכם, כי מגיע לכם את הטוב ביותר.
שאלות נפוצות
כיצד כסאות משרדיים ארגונומיים משפרים את תפוקת העובדים בהשוואה לכסאות משרדיים רגילים?
כסא משרדי ארגונומי משפר משמעותית את תפוקת העובדים על ידי מתן תמיכה ונוחות טובים יותר.
שלא כמו כסאות משרדיים סטנדרטיים, כסאות ארגונומיים נועדו ליישר קו עם היציבה הטבעית של הגוף ולהפחית אי נוחות פיזית. תמיכה זו מסייעת בהפחתת עייפות, ובכך מאפשרת לעובדים להתמקד טוב יותר ולשמור על פרודוקטיביות לאורך תקופות ארוכות יותר.
האם השימוש בכיסאות משרדיים ארגונומיים במקום העבודה יכול להפחית את התרחשותן של בעיות בריאות הקשורות לעבודה?
כן, כיסאות משרדיים ארגונומיים יכולים להפחית באופן משמעותי בעיות בריאות הקשורות לעבודה, במיוחד הפרעות שרירים ושלד כמו כאבי גב ותסמונת התעלה הקרפלית.
כסאות אלו נועדו לספק תמיכה מותנית נכונה ולקדם תנוחת ישיבה טובה, אשר ממזערת את העומס על הגב, הצוואר והכתפיים.
דבר זה יכול להוביל לירידה בתלונות בריאות הקשורות לעבודה ולהיעדרות עקב אי נוחות או פציעה.
האם כיסאות משרדיים ארגונומיים מועילים בכל סוגי הסביבות המשרדיות, כולל כאלו עם חללים משותפים?
כיסאות משרדיים ארגונומיים מועילים בכל סוגי הסביבות המשרדיות, כולל כאלו עם חללים משותפים כמו חדרי ישיבות.
במסגרות אלו, כסאות לחדרי ישיבות המעוצבים בצורה ארגונומית יכולים לשפר את הנוחות והמיקוד במהלך דיונים ארוכים ופגישות שיתופיות מה שיכול להוביל לפגישות פרודוקטיביות יותר וסביבת עבודה כללית טובה יותר.
מה צריך לחפש בבחירת כיסא משרדי ארגונומי?
בעת בחירת כיסא משרדי ארגונומי חפשו תכונות כמו גובה מושב מתכוונן, תמיכת מותניים, משענות יד מתכווננות ומנגנון שכיבה.
כסאות של מותגים נחשבים מציעים את התכונות הללו, ומאפשרים כך לאנשים להתאים אישית את חווית הישיבה שלהם.
על הכיסא להיות גם בעל בסיס יציב ולהיות עשוי מחומרים עמידים ונושמים לשימוש ונוחות לאורך זמן.